Олія моторне синтетичне 8100 X-CLEAN EFE SAE 5W-30 1л ТМ MOTUL

Олія моторне синтетичне 8100 X-CLEAN EFE SAE 5W-30 1л ТМ MOTUL

Олія моторне синтетичне 8100 X-CLEAN EFE SAE 5W-30 1л ТМ MOTUL від компанії Фортеця - фото 1
764 ₴
Мін. сума замовлення 150 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
899170
Виробник
Motul

Опис

8100 X-CLEAN EFE 5W-30
МОТОРНЕ ОЛІЯ ДЛЯ БЕНЗИНОВИХ І ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ СТАНДАРТУ ЄВРО IV, V, VI .
100% СИНТЕТИЧНЕ МОТОРНЕ ОЛІЯ


Застосування

Удосконалена високотехнологічна 100% синтетична моторна олія з поєднанням енергозберігаючих та високих захисних властивостей. Завдяки підвищеним енергозберігаючим властивостям, масло було схвалено автовиробниками BMW Group, GM (General Motors) Opel та Mercedes. Спеціально розроблено для бензинових двигунів та дизелів останнього покоління в т.ч. оснащених турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням. Застосовується в двигунах, що відповідають екологічним нормам Euro IV, Euro V, Euro VI, для яких регламентовано використання моторних масел стандарту ACEA C3: олії з високою динамічною вязкістю HTHS (> 3.5 МПа.с), зниженим вмістом сульфатної золи (≤0,8%) ), фосфору (0.07% -0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS» або енергозберігаючих масел стандарту ACEA C2: масла з низькою динамічною вязкістю HTHS (> 2.9 мПа.с), зниженим вмістом сульфатної золи (≤0, 8%), фосфору (≤0.09%), сірки (≤0.3%) – «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними нейтралізаторами, фільтрами твердих частинок (DPF), системами селективно-каталітичного відновлення (SCR). Даний тип моторного масла може бути несумісний із деякими двигунами. Перед застосуванням необхідно звіритися з посібником з експлуатації автомобіля.



Характеристики

Стандарти:

ACEA С2/C3

API SN

Схвалення:

MB-Approval 229.52, BMW LL-04, GM-OPEL dexos2®, VW 505.01

Відповідає вимогам:

FIAT 9.55535-S1/S3

Рекомендації:

HONDA, KIA / HYUNDAI, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, SSANGYONG, TOYOTA, …



Двигуни, які відповідають екологічним стандартам вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах EURO IV, EURO V та EURO VI та оснащені системами доочищення відпрацьованих газів: сірки та фосфору виводить з ладу каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; сульфатна зола засмічує фільтр твердих частинок д